Bye bye Na trang ganget..

Annan dag jul sog.

For det forsta var alla slappa som sackar pga av att vi firade jul dagen fore enligt Irlanska traditioner. Det betyder med ol, och vin, och shots, och rullande R, och mer ol.

Sen var det annu en sadan dar dag nar alla splittras. Det ar dom varsta dagarna nar man ar ute och reser. Det ar ca tva veckor som man drar pa sig fler och fler manniskor. Visst hoppar nagra av taget da och da men i medel brukar jag ha dratt pa mig en tio pers som man hanger ganska mycket med under tio-tolv dagar.

Nagra av dom jag lyckades lura med mig denna gangen var;

*Ruben. En mycket tatuerad, rodharig, kritvit, konstant rokande Irlansk kille pa 32 bast som svar konstant. Forsta intrycket var: Shit, den har kille super sakert varje dag, jobbar som bilmekaniker och har aldrig last en bok. Stamde inte riktigt. Han dricker mycke mycket sallan pga att han har problem med levern och darfor att han nastan aldrig kanner for det. For det andra ar han chef pa nagot stort foretag i Dublin och aven ansvarig for halsa. For det tredje har han last alla bocker i hela varlden utom bibeln. Han skulle vinna vem vill bli miljonar pa en kvart.

*Tasch. Rubens flickvann. Troligvis den snyggaste kvinnan pa Irland. En 6a i Sverige kanske. Hahaha. (skoja bara, forlat, jag ar dod inuti.) Supertrevlig och jatte snall. Hon har skott prutandet at hela ganget nar vi vart ute och atit. Hon anvander motsatt strategi emot mig. Hon ser helt enkelt jatte snall ut och ar super trevlig och vips alla far happy hour ol i en timma till. Mowhawken kanske ryker snart anda;-).Hemma ar hon tavlingsdansare.

*En fransk tjej. Hangde inte sa mycket med henne for hon sa varannat ord pa franska sa det var lite vart att forsta. Skrattade dock ihjal mig nar hon satt och pratade eftersom hon hela tiden vevade med armarna sa dar som bara syd-europeer kan. Liksom med fingrarna ihop fast raka. Hon talade med inlevelse och aven fast jag inte fattade vad hon sa, fattade jag att hon va rolig.

*David. En Israel som hade tillbringat det senaste 3 aren i armen. Alla Israeliska man maste gora det. Ganska segt. Han var ganska rolig men han hade aldrig fel. Ibland hade han sa ratt att han till och med klappade sig sjalv pa huvudet och sa duktig pojke. Pa hebreiska da alltsa.


Nils Hasselhof och C.J-Sven

*Jocke (alias Sven). Svenskare gar det inte att bli. Blond, med Mellbergsskagg och allt. Killen arbetade med att ta hand om blommor, masserade pa ett spa och var livraddare i en simhall. Han utovar akrobatik, spelar fotboll och far betalt och gillar att dricka vin och ata ost. Leia och Lindsay sag pa varandra efter jag hade berattat allt detta. Sen sparkade dom ut mig och Mowgli och bjod hem honom istallet. Hmm.. Dom tog samma buss som honom ocksa.. Damn you Sven..


Martin och Sarah pa jobbet..


*Sarah. En riktigt rolig tjej ifran London. Hon och Martin har jobbat tillsammans och dragit in folk till en klubb sa jag har inte umgats jatte mycket med henne nu dom sista dagarna. Men hon var aven i Cat Ba nar vi var dar. Riktigt rolig att festa med och skillad pa att dansa. Hon hjalper mig nar jag ska skriva engelska ocksa for hon e larare hemma. Tack! hehe!

Men dom som var trakigast att skiljas ifran var utan tvivel Leia och Lindsay.. Tror nastan att dom e varda ett eget inlagg.. hmm.. e jag snall idag.. okay da..

Kommentarer
Postat av: The very much priest

Give me adressen till Ruben amidjjitly så att jag kan ge honom en bibel, han behöver det.

2008-12-27 @ 21:45:40
Postat av: Nils

hahahaha!

2008-12-28 @ 02:54:00
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0