Inga grottor men fin utsikt


Idag bestämde vi oss för att kolla in lite grottor som finns på gång avstånd ifrån vårat hotell. Det gick inte så bra för vi glömde ficklampor. Efter att ha krypt omkring i beckmörker med endast Orm-Johans mobillampa som ljus i en halvtimma insåg vi att om vi inte tar oss ut innan batteriet dör så dör vi med.

Därför beslöt vi oss för att klättra till toppen av berget istället. Det var riktigt fint och skrek man deeeeeeeeeÅ så ekade det tilbaka fem gånger.


Martin var inte lite rädd, men när han såg att det pillades fram en kamera kravlade han snabbt som ögat upp till toppen. Se hur avslappnat han bara sitter där och njuter. Om ni tycker att det ser ut som om han krampaktigt håller tag med båda händerna medan han jobbar hårt för att le så ser ni helt.


Kommentarer
Postat av: Ida

Orm johan är ju en riktig pudding =) har inte han någon blogg??

2008-12-07 @ 13:19:06
Postat av: Nils

klart han har.. daah.. vi umgås juh bara med bloggare=)



http://jag-ar-vilse.blogspot.com/

2008-12-08 @ 04:45:55
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/
Postat av: M

haha.. Han ser ju vettskrämd ut.. :)

2008-12-08 @ 08:31:16
Postat av: linus

du ska inte reta martin bara för han kanske e höjd rädd.. de e helt normalt.

2008-12-09 @ 19:26:20
Postat av: F

hej Nils! va mysigt ni verkar ha det:)o varmt o skönt oxå.. jag är en aning avundsjuk för de, även att du faktiskt missade en riktig härlig förfest här på Järpen i söndags, som lär gå till historien. Om du varit där hade jag inte behövt dansa me kylskåpet... det är jättekul att läsa. ha de bäst!!!!

2008-12-09 @ 21:37:07
Postat av: F

hej Nils! va mysigt ni verkar ha det:)o varmt o skönt oxå.. jag är en aning avundsjuk för de, även att du faktiskt missade en riktig härlig förfest här på Järpen i söndags, som lär gå till historien. Om du varit där hade jag inte behövt dansa me kylskåpet... det är jättekul att läsa. ha de bäst!!!!

2008-12-09 @ 21:40:11
Postat av: Nils

Linus, jag kommer fortfarande ihåg den gången när jag lyckades få dig att åka pariserjul. Det var sjukt kul din fegis hahaha... Vi har det faktiskt jättemysigt, och helt underbart varmt. Saknar sälen, men hade aldrig bytt.. hade vart kul med ett fotto där F dansar med ett kylskåp däremot! hahaha puss på er

2008-12-10 @ 15:29:36
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/
Postat av: F

haha de finns sjukt mkt bilder på de, tur jag inte har facebook. puss

2008-12-11 @ 20:53:09
URL: http://[email protected]
Postat av: Nils

F.. Nu e de snart dax att du skaffar en! Göre! Nu!

2008-12-12 @ 06:55:25
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0