Orm-Johan

Häromdagen fick jag en kommentar på bloggen ifrån Orm-Johan. Han var en av dom som vi tog dykkursen pa Koh Tao tillsammans med och vi festade även på full moon. Men när jag och Martin drog norrut så åkte han och hans polare söderut till Malaysia.

Han skrev att det var regnsäsong i Malaysia och att det inte lät fel att glida nerför en flod i ett traktordäck och dricka öl.

-Orm-Johan du vet vad du måste göra!

Det visste han! Så han gick och köpte en flygbiljett till Laos. Han kommer hit idag och sluter upp med mig och Martin.


Orm-Johan

Lite information om killen;

*Hans partytrick som syns i senaste klippet går ut på att köra upp en hel cigg i näsan och sedan röka den.
*Han hittade en undergroundkänd indisk spåman som spådde hans liv fem år framåt. Och än så länge stämmer allt. Spåmannen som knappt kunde engelska, lyckades på något sjukt sätt klura ut Orm-Johans mammas namn, hans personnummer och vad som kommer hända dom närmsta fem åren.

-Han sa till mig att hjälpa en tjock liten man, och sen ska jag och den här mannen tjäna 800000euro.. Berättade Orm-Johan dystert..
-Men vafan det är väl skitbra! Varför låter du så nere?
-Han sa även att jag ska gifta mig om 2år! Orm-Johanser ännu dystrare ut.. Jag e för ung..
-Hahahaha! Alla sket fullständigt i att Orm-Johans skulle bli miljonär och tyckte istället bara synd om honom.

*Namnet Orm-Johan fick han när han, för att få en flaska sprit, åt upp en rutten cobra som hade legat i whiskey i typ 10 år och gottat till sig. Jag var inte med vid tillfället men dom som var det sa att det var det äckligaste dom någonsin sett. Att han även lyckades paja en tand på stålramen som var inne i ormen för att hålla den uppe och att han satte en gifttand i handen så att den svullnade upp i en vecka gör inte historien sämre. Förövrigt vaknade han under en bänk 2 kvarter hemmifrån den kvällen.

Kommentarer
Postat av: Helena

Hahaha, killen har klass! Sjuka historer är det bästa som finns. Och jag antar att det kommer bli några fler innan ni är klara. Härligt!

2008-12-04 @ 09:47:38
URL: http://napok.blogg.se/
Postat av: Nils

Givetvis! heter man Orm-Johan maste man ha klass;P

2008-12-04 @ 10:53:14
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0