Surfa!

Varje dag pratar jag med en massa människor från hela världen. En sak som förenar alla är surfing. Är dom svenskar så har dom lärt sig surfa för ett eller två år sedan och efter det har dom inte vart i Sverige över huvudtaget utan i Costa Rica, Columbia, Bali, Lombok mm, mm. Jag vill också!

Det börjar mer och mer kännas som om denna resa är en evig strävan efter en bra strand, bra vågor och Nils på en ny slags bräda! Brädsporter är det roligaste som finns, jag vill nu!

En annan sak jag har kommit fram till är att jag måste lära mig spanska. Matte du har ett mission när jag kommer hem! Eller så får jag hitta en kvällskurs.. Jag ska till Latin Amerika och därmed basta!


Såhär ska det se ut.. Snart så!

Kommentarer
Postat av: Matia!

hahah jag lär dig nils..

2008-12-11 @ 21:14:14
Postat av: Nils

Tack kompis hehe

2008-12-12 @ 06:57:44
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0