Att steka på riktigt..

Idag såg jag en ÄKTA stekare! Så långt ifrån en backslick-armvevande-slisk från avenyn man kan komma. Killen eller mannen (ca 45 år) var rik.

RIKTIGT rik.

Och då menar jag inte - har råd med två ställ festkläder och 1 flaska skumpa i helgen, - låna pappas porsche varannan fredag rik. Utan rik på riktigt.

Ett, han hade den största guldigaste rolex jag någonsin sett och precis ovanför den, ett lika stort och osmakligt guldarband med mörka diamanter i med matchande exemplar på den andra armen. Plus minst tre 1,5kilos guldklackringar på varje hand. Jag gissar på ett sammanlagt värde på ett par hundra tusen.

Sen hade han någon schysst kostym som den backslick-armvevande-wannaben från avenyn, har haft på sin julklappslista i tolv år, men som jag inte har en aning om märket på.

Varje gång han skulle betala en runda till bordet han satt vid, drog han upp en underarmstjock rulle med thailänska bath i så stor valör, att alla var tvunga att dricka tre ggr så mycket bara för att det inte fanns växel.

Till sist hade han ett entourage. Alla män vill ha ett entourage, men får i det flesta fall nöja sig men en flickvän eller en fru. Inga harem så långt ögat ser. Men, det hade han;

1. Två rövslickande 28åriga backslick-armvevande-wannabes, som skrattade fyra ggr för mycket varje gång han drog ett skämt.

2. En thailänsk guide, som bara gick inom tre meter från honom så att varje gång han inte orkade läsa en skylt eller ville beställa en thailänsk öl men inte kunde utala Singha, gjorde det åt honom.

3. Till sist hade han inte mindre än 5 thailänska ybersnygga brudar i typ 22års åldern som hela tiden skrattade och smeckte hans underarmstjocka pengarulle i framfickan. De må ha varit prostituerade, men de sket han fullständigt i och visade stolt upp dem för mig och martin. (Typ tappade en tusing precis framför vårat bord så att en gudagåva till bakdel sträcktes ut framför oss när en ur hans harem hjälpte honom att plocka upp den. Det var även fyra lite mindre snygga thaibrudar till dom två backslicks-armvevande-wannabesarna.

Martin tyckte inte ens han var värd att skriva om och jag håller med, han var ingen skön snubbe. Hade jag vart en 45årig sexturist som försökte imponera på två 20åriga killar vid bordet brevid får ni alla gärna gräva ner mig i skogen någonstanns.  Men jag gillar konstiga karaktärer, snälla, fula, dumma, snygga, fattiga och rika och detta var verkligen en karaktär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0