Aventyr i Chaweng

Hไromdagen var vi ute och tog en svไng om i Chaweng. Det var som vanligt en kvไll full av spไnnande hไndelser.


Mat, ๖l, sprit.

Ungdomar.

Lekar.

Gyllene mๅsen. (Stockholmska f๖r McDonald's)

Ett dansgolv med typ 2000pers, 1990 thailไndare och vi.

En scen.

Martin pๅ scenen.

Alla pๅ scenen.

En rostig spik i en stockholmstjejs fot.

Springa ut med henne.

Martin fortfarande pๅ scen.

Leta sjukhus.

Vไcka en doktor.

Martin pๅ scenen.


Nไr vi vไl fixat Issas fot, satt vi pๅ gatan och diskuterade vad vi skulle g๖ra. De flesta av stockholmarna ville dra hem men det ville inte lyckorusfulle Nils. Sๅ jag drog vidare sjไlv. Ungefไr samtidigt pๅ scenen inne pๅ klubben kollade Martin upp frๅn sin dans f๖r f๖rsta gๅngen pๅ 1,5h, och insๅg att han nu var helt ensam.
Han hittade en moppetaxi, jag hittade en moppetaxi och f๖r andra gๅngen denna resa m๖ttes vi i ca 65km/h ๅkandes ๅt motsatt hๅll till varandra, pๅ en vไg vi aldrig  tidigare hade vart pๅ.

-TURN AROUND!!!! FOLLOW THAT MOPED!!! IT`S PROBOBLY GOING TO THE BIGGEST CLUB!
 Skrek jag till min f๖rare.
Givetvis hade Martin med kroppssprๅk, technodance och PARTY!! PARTYYYY!!!!!!!!
Visat f๖r sin moppetaxikille att han ville till den st๖rsta klubben som fanns.
Utanf๖r den han jag ikapp honom.

oึl.

Dansgolv.

Martin pๅ scen.

Tj๖ta med folk.

Mer ๖l.

Martin pๅ scen.

Kolla pๅ eldshow.

Fๅ syn pๅ lyckliga Martin i armarna pๅ vad han trodde var kvไllens kap.

Rไdda Martin frๅn en ๖verkๅt Ladyboy. (Lไs Martins version hไr.)

Springa f๖r livet ifrๅn en f๖rbannad Ladyboy.

Regn.

Pad-thai.

Monsunregn.

ฤnnu en helkvไll helt enkelt. Tror vi staplade in runt sextiden pๅ morgonen lika bl๖ta som om vi hade badat i havet och utpumpade av allt dansande. Somnade som stockar och dr๖mde mardr๖mmar om elaka Ladyboys. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0