Full Moon Party 3h kvar!

Alla inlägg jag har lagt in idag har jag skrivit på laptoppen under veckan så datumen stämmer inte.. har ju haft en del problem i min relation till datorerna här på ön.. en del...

Hade en massa kort också men Martin blev bestulen på sin kamera..

och ja.. ni som hade mitt thainummer.... släng det.. råkade kanske bada med mobilen en tidig morgon på efterfesten...
 
Men idag e det FEST!!! igen!!!

och förhoppningsvis kommer komma en del historier på bloggen inom en snar framtid =)!

In i dimman!


Kommentarer
Postat av: mamsen

kanske läge för litr eftertanke och extraknäck

2008-11-12 @ 21:48:35
Postat av: Farbror Stefan

Hej lilleman

Kul att se att du sköter dig.. inga flugor med hem hoppas jag.

Kör hårt.

Farbror Stefan

2008-11-13 @ 18:52:15
Postat av: S

Åh Full Moon Party! Hoppas att ni fortfarande lever efter all festande ..

2008-11-13 @ 20:31:48
Postat av: Ilona

Tog Full Moon partyt kål på er? Ni har ju inte uppdaterat =P

2008-11-14 @ 03:01:03
URL: http://antagligen.blogg.se/
Postat av: Nils

Jag haller inte till pa de flug tata stallenasom du hade gjort faster stefan haha.. och ja.. full moon tog kal pa oss.. nastan.. snart e vi tillbaka igen.. iaf jag for Martin e pa fest! hehe

2008-11-15 @ 17:55:54
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0