Regn Regn Regn...

Hade det inte vart for att det ar full moon party imorgon sa hade vi lamnat det har on for tre dagar sedan. Sen ar det ju inte direkt jobbigt att hela on for varje minut bli mer och mer overfull av festkata ungdomar.
Men fortfarande.. ett evigt regn...

Har en massa saker skrivna pa datorn hemma men kan ej lagga upp dem pga av internet ar vardelost nar det regnar och hanger sig varje gang man lagger upp nagot.

Martin fick efter manga om och men upp klippet fran koh Samui pa aftonbladet men ej pa youtube sa det ar darfor det ar mycket samre kvalite.. iaf pa den har datorn.

Nu ska vi ga pa daybefore partyt och se till att vanda pa dygnet igen.. imorgn ar det fest fran klockan 5 pa eftermiddag till 9 pa morgonen och annu langre om man orkar..

ska gora mitt batsa att fa upp lite inlagg med aao imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anton

Ni är sjukt jävla sköna! Hittade er när ni låg inne på aftonbladet, o nu har ni en till trogen tittare! Så jävla roligt!

2008-11-11 @ 16:24:24
Postat av: Anonym

hallå eller!



det här är på alvar den roligaste bloggen jag vet jag har hittils skrattat på alla inlägg.. sjukt kul att ni har kul fastän det är tråkigt ibland :D



jag har fresten gjort en tatuering till.. det tog 3.t och 40 min.. gjorde svin ont! ses när du har kommit hem igen nille! keep up

2008-11-11 @ 21:00:01
URL: http://www.xtremedesign.org
Postat av: Nils

Gott Anton det ar bara att folja foljetangen av historier hehe=) MAckanlackan hittat hit ocksa! va har du gjort for tattoo da? jag vagar fan fortfarande inte och mamma e la glad for det hehe JAg ska forsoka fortsatta att fa dig skratta!

2008-11-12 @ 10:27:42
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0