Två nakna bleka pojkar..

.. och en klass med 25 japanska konst-studerande..

Idag var jag äntligen helt frisk. Kändes "sjukt" bra. Jag har bett Martin att påminna mig att vara tacksam varje dag jag inte spyr i fortsättningen.

Dagen började med att vi hyrde moppar. Eller a.. jag var tvungen att ta en 125cc så att den skulle gå lite fortare än Martins moppe. Kvinnor som läser kanske inte förstår, men det gör alla män.

-VAFAN GÅR DIN FORTARE ÄN MIN FÖR?!?! Skriker Martin genom avgaser och motorljud vid ett rödljus.
-JAG VET INTE.. Ropar jag tillbaka och ser oförstående ut..

Sen vänder jag mig om och fnissar lite.. Mooahahaha... Moppetider va tider det!


Det går inte att se cool ut med hjälm men vi gjorde vårt bästa.

Vi är rätt less på storstäder så vi bara tog första bästa highway rätt ut ur staden och upp i bergen. För alla de som inte varit i Chiang Mai kan jag säga att det är rätt seriösa berg häromkring. Vi körde konstant uppåt på slingriga vägar i flera timmar. Sjuk utsikt, om det inte hade vart molnigt, skulle jag tro.


Efter ett tag kom vi i alla fall fram till en skylt som visade vägen till ett vattenfall. Vi svängde av och betalade den beväpnade mannen som försökte lura oss att han var vakt 220bath i "inträde". Sen körde man på en liten mindre väg i kanske 3km för att komma fram till vattenfallet. Det var faktiskt riktigt fint. Och som så ofta förr på denna resa var jag och Martin dom enda turisterna. Det kryllade däremot av japanska konst-studerande tjejer i 18års åldern som satt på avstånd och målade av fallet.

Jag och Martin tog givetvis, utan skam i kroppen, av oss till kalsonger, ställde upp filmkameran och hoppade in i fallet.
Alla dom Japanska konst-studerande privatskoletjejerna blev illröda i ansiktet och fnissade hejdlöst.
Jag låtsades som om jag var påväg att dra ner kallingarna också, men då skrek dom till i en kör och gömde ansiktena bakom sina skissblock. Såg ut som 40 psykadeliska ögon på en gång, när dom försiktigt tittade upp bakom kanten på sina block för att se om jag verkligen hade gjort det.
Men eftersom jag var rädd att deras mödrar skulle ta dem ur skolan om dom kom hem och berättade vad dom målade av i Thailand så behöll jag dem på.

Efter nakenshowen..

Kommentarer
Postat av: SweGizmo

Grymt bra Blogg! :D

2010-08-19 @ 22:22:25
URL: http://swegizmo.blogg.se/
Postat av: maria

snyggingarna där! skulle hellre vilja se en bild under tiden nakenshowen ägde rum;) jättefina bilder dock! ni är två fina blekfisar :*

2011-02-18 @ 13:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0