-DE DÄR MED ATT TA NER TRÄD..

..DET KLARAR LA VEM SOM HÄÄLLSCHT ÄNNA! TA NER LITE GRENAR SKA LA ITTE VA NÅGE PROBLEM!..

-Öh.. hehe njae vi har ju hållt på ett..

-DET SKA JAG SÄGA DIG.. ATT DE JAAAAG ALCHTID HAR UNDRAT ÄR.. Extremt lång paus för att hosta/rossla med lungorna och svepa andra hälften av 3,5an han hade i handen...-DET ÄR.. skrhost!.. HUR MAN FÅR TE EN SÅNN-DÄRA-DAN RIKTIGT FRODIGT GRÖN GRÄSMATTA!?!?!

(Citat; Aningen berusad man vid Willy's i Munkebäck iklädd ljusa Jeans, schleten T-shirt med en örn på, Jeansjacka och en truckerkeps som inte var från denna modevågen.)

Efter en sådan expertanalys blir det lätt lite svårt att briljera med att min första arbetsdag på över ett halvår gick riktigt bra. Fick träffa mina nya arbetskamrater, en skön Surf/Skate/Wakeboard/snowboard/klättrings/frisbeegolf-intresserad kille vid namn Ted och en skön chill/dreadlock/majorna-kille vid namn Jorian.

Fick även på mig selen och mördat några träd. Kändes riktigt bra och jag antar att de förtvinade musklerna ifrån de första månaderna i Thailand och Vang Vieng återhämtade sig lite under surfingen i Indonesien. Slutsatts; Jag är klen, men kunde vart klenare! Och det ger jag utan tvekan mycket väl godkänt.

Nu ska jag googla "Frodigt grön gräsmatta" på google för att ge den något berusade mannen som hänger vid Willy's svar på tal. Undrar om han har facebook?

Kommentarer
Postat av: Mowgli

Haha frodig. :) Vart det en mustig öl hand drack vid som byggde på hans svulstiga mage då? ;)

2009-04-27 @ 23:18:00
URL: http://jag-ar-vilse.blogspot.com
Postat av: Mikael

Hur går det till när man mördar ett träd? :)

2009-04-28 @ 00:45:45
URL: http://mikael.webblogg.se/
Postat av: Nils

Jepp, hans mage var i det svulstigaste laget! Inget snack om saken.Det finns en uppsjö av olika sätt att mörda träd på!=) Yrkeshemligheter!

2009-04-29 @ 08:11:30
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0