Underbart väder!

Äntligen fick vi några dagar med riktigt varmt och fint väder! Trotts detta har jag faktiskt suttit inne en hel del både igår och idag för att skriva. Inte på bloggen som ni har märkt men för en backpackerbok som två tjejer håller på att sätta ihop. Det var Mowgli som tipsade mig för ett par veckor sedan och gav mig deras mail. Synd bara att jag glömde bort det fram tills i torsdags och att när jag väl hade fått tummen ur och skickat iväg ett mail fick svaret.

-Kul att du skrev! Vi är inne på sista sluttampen och allt material måste vara inne senast söndag.

Så jag fick helt enkelt skriva så att fingrarna nu har skavsår hela helgen. Tolv A4 fick jag ihop. Dom skrev även i mailet citat "skriv kortfattat". Men det är jag inge bra på så det får bli som det blir. Om en rad kommer med i boken blir jag glad om inte.. Inte hela världen.

Här är en fin bild på Linus vid badplatsen Rörtången. Kunde ha vart juicereklam!


Brämhults, det är bra skit det!

Kommentarer
Postat av: Mowgli

Fck.. Det var ju det jag skulle göra. Typiskt..

2009-08-10 @ 10:43:37
URL: http://jag-ar-vilse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0