Hemsedal imorgon!

För ungefär ett år sedan satt jag där i en bungalow i thailand. Solen stekte. Poolen var blåare än Svenska flaggan. sanden på stranden var het som lava. Flickorna hade knappt bikini på sig. Ölen var billig... och Martin hånglade med en ladyboy..

Och jag satt inne och kollade på snowboardfilm på datorn.

Ganska tragiskt kanske ni tänker men ICKE! Min far har dragit med mig till den riktiga snön i Norge varje år sedan det var inne med mustasch.. förra gången..
Det hör till vintern och jag kunde inte låta bli att längta lite även om jag var i paradiset. Imorgon bär det i alla fall av och på fredag blir första snowboarddagen på ett och ett halvt år! UNDERBART!

Kanske inte lyckades lägga undan sådär jääätte mycket pengar till framtida backpacking denna månaden, men det var det värt. Ny bräda, nya bindningar och boots, ny ryggplatta, nya googles och nya byxor. Orangea och pheta är dom också!

Längar tills i morgoooooon!

Vi ses efter helgen puss puss

Kommentarer
Postat av: Mowgli

Nisse. Jobba ihop pengar itll mig också så jag också kan ut och resa om ett år.. Snälla? :)

2009-12-03 @ 14:23:13
URL: http://jag-ar-vilse.blogspot.com
Postat av: Nils

ok, I fix.. Hur mycket behöver du?

2009-12-06 @ 21:51:11
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/
Postat av: den vackra morbron

För ett år sedan har jag för mig du va i nått ösregn?? =)

2009-12-10 @ 14:27:04
Postat av: den vackra morbron

Har för mig ,att för ett års sedan satt du i ett ösregn!? =)

2009-12-10 @ 14:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0