Snabb update!

Efter att ha tagit oss ifrån paradiset på Kecil tog vi oss tillbaka till Kota Bharu. Där sa vi adjö till Board-George som skulle till nästa surfspot. Sen skildes även Lindsay ifrån the fantastic-four. Hon ska nämligen ut i djungeln ett par dagar och jag ville direkt ner till Singapore för att träffa en gammal chef. Hon kommer snart ner och möter upp dock.
Både jag och Stek-Sten hade bussar som inte skulle lämna försen på kvällen så vi chillade runt och såg till att uppdatera facebook och diverse bloggar.
Men senare på eftermiddagen skiljdes vi också. Han steker vidare emot theodlingarna i bergen och jag tog bussen ner till Singapore.

Så står det till. Tack för mig.;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0