Rå kyckling Vs. Jack Daniels FITALITY!

-DIE YOU EVIL CHICKEN!!! Skrek Jack Daniels i magen på mig medan han högg emot den ostekta kycklingen med en sönderslagen Whiskeyflaska.
-Never.. Fräste kycklingen tillbaka och sände iväg en svärm med brinnande salmonellabakterier emot Jack. You will have to kill me before I Surrender! Mooahahahaha! Kycklingen skrattade sitt ondaste skratt och skickade iväg ännu en svärm bakterier.
Jack hoppade åt sidan och salmonellabakterierna missade hans kropp med än en millimeter.
-Your are good.. ..My evil enemy.. pustade Jack Daniels. But Im on the good side! And good ALWAYS WIN! Han kastade en molotowwhiskeyflaska emot den råa kycklingen.. HAHA!

Men med rekordsnabba reflexer lyckades den råa kycklingen fånga molotowen innan den krachade i magsäcken och kasta tillbaka den på vår gode Jack.
Helt överumplad av den råa kycklingens comeback han Jack Daniels inte reagera och blev träffad rakt i pungen av molotowen. Hans skrev började genast brinna och medan han sakta segnade ner till marken kved han;
-oaaah.. flämt.. hur kunde du.. pust.. flås.. veta vart min akilleshäl var? Hans ögon stängdes och han föll i koma.

-MooooaAaaAhahahaha! Im the winner!
Den råa kycklingen skrattade sitt elaka självsäkra skratt.. Nu ska jag fylla hela gossens magsäck med den värsta Salmonella människan någonsin har hört talas om. 

Men då!


TA TATA TATATATA! TA TATA TATATA!!

Plöttsligt hördes en öronbedövade riddarmusik.. Och hästhovar.. Närmare och närmare!
Det var de 100 antibiotikariddarna som kom ridande i sina glänsande rustningar.
Dom slaktade alla Salmonellabakterierna fortare än en bäbis äter en fimp och det dröjde inte många sekunder innan dom hade den råa kycklingen intryck mot väggen i ändtarmen av gossens mage.

-NU LÄMNAR DU DETTA TARMSYSTEM OCH KOMMER ALDRIG TILLBAKA! Sa den ledande antiboitikariddaren och pekade emot brunögat bakom den råa kycklingen, samtidigt som hans vapenbröder hjälpte Jack Daniels upp på benen igen.


Hej då elaka salmonellakyckling!



Det är i alla fall så jag tror att det gick till när jag undslapp Salmonella med en hårsmån. Och i förväg.. Ja, jag fyller snart 22 och skrattar forfarande om någon säger ordet brunöga.. thihi


Kommentarer
Postat av: Westman

Hahahaha!! fy fan vilket grymt inlägg :) höll på att dö av skratt, allvarligt! :D

2009-01-31 @ 14:26:33
Postat av: Macknpackan pärong pung

är du säker på att jack daniels flaskan i magen verkligen var sönder? läser man texten verkar det att du drack upp den en kvart innan du började skriva haha.

2009-02-02 @ 20:41:54
Postat av: Madde

Kära Nisse.. E du säker på att du inte fick hallucinationer istället för antibiotika? Hahah go du e

2009-02-05 @ 21:00:08
Postat av: johanna

haha.

i love your blog man.

2009-09-15 @ 10:59:32
Postat av: Nils

Eh.. läste precis det här inlägget för första gången på ett halvår... Jag är sjuk i huvudet, men shit va nervös jag var när jag hade ätit den råa kycklingen. Och tack=)

2009-09-15 @ 11:37:49
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0