Bilder!

Nu har jag äntligen tagit mig lite tid och tömt kameran på bilder och lekt lite i photoshop.


Jag misstänker att resan tog lite längre tid pga av en viss Mikaela håller kartan lite lätt åt fel håll. Hugo verkar i och för sig inte heller märka nått..


Hugo är döende utan sitt morgonkaffe.. FAIL! Det glömmer han aldrig igen..


Nya friska tag med koffein i kroppen och ett nytt spännande korsord.. WIN!


Malins Mormor och morfars hus men lillstugan är vår..


Jag kallar den "BlekHugo"


Malins morfar Holger njuter av livet. En riktigt go gubbe!


Kommentarer
Postat av: Mallan

OBS: farfar faktiskt :)

2009-08-04 @ 18:08:46
Postat av: Mallan

O att du kunde sova i bilen med Abba spelandes på högsta volym...

2009-08-04 @ 18:10:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0