Jag älskar att vara på roadtrip!

Jag älskar att vara ute och se nya ställen, det händer ALLTID något kul. Som när vi igår, helt omedvetna om det, hamnade på en swingersfest.

Snart till det. Klockan halv tio tog jag och Hugge våra väskor och longboards och åkte över till Malin i Örgryte som bjudit med oss att hänga på till hennes sommarställe på utanför Borgholm. Med i bilen var även Malins kompis Mikaela som också bor på Öland på sommrarna. Hugo som har ett Kaffesug som kan jämföras med en crackpundares sug efter pipan, hade inte hunnit ta sig en morgonkopp och började redan efter fem minuter diskret nämna alla ställen vi körde förbi som serverade kaffe..
-.. kolla där är en Statiol.. -..Oj, där visste jag inte att det fanns Rasta.. En kiosk.. OKQ8.. Se där ja.. 
..Varberg, där var jag på ett jätte trevligt fik en gång.. Fika sna?..
-HUUUUUUUUUUGO!,
Skrek vi i mun på varandra -Vi har kört i 20minuter!
Tillslut blev vi i alla fall tvungna att stanna och då tystnade han äntligen.

På kvällen skulle Malin och Mikaela arbeta så jag och Hugo gick bara runt och kollade in staden. Sen käkade vi lite mat och fördrev tiden tills tjejerna skulle sluta på bästa sätt, kolla brudar från en uteservering.

När det äntligen var dags att ta bussen hem berättade Mikaela att hon visste en kompis som hade fest i närheten. Klockan var redan 00.15 men vi tog vägen förbi festen på vägen hem.

"Festen" bestod av typ sju killar och fem tjejer varav Mikaela bara hade träffat en av killarna innan. Det första som mötte mig var ett mycket feminint handslag och en blick som såg djupare in i mina ögon än jag någonsin varit med om. Ett namn och sen nästa. Alla tjejerna hälsade på mig och Hugo med väldigt underliga blickar och alla killarna verkade typ nervösa men glada och typ nyfikna, som barn som väntar på tomten och klapparna ungefär.
Killen som bodde där bjöd på öl och vin och när han bad mig hänga med till köket för att bära glas sa han;

-Du fattar va?
  Han skrattade lite åt min min som troligtvis direkt avslöjade hur lite jag fattade..
-Detta är ett väldigt fritt hus..

Ja det är väll ganska luftigt tänkte jag.
FAIL! En stund senare började jag lägga märke till att folk verkligen inte satt still, och dansade gjorde de inte heller. Alla gick in och ut ur de två sovrummen, ibland in på toan, nästa sovrum, ut-stugan en stund och sen in i soffan igen för att sitta och små le för sig själva.
-Vafan, viskade jag till Malin och Mikaela, är detta någon slags partnerbytesfest eller?
-Jaaa veet! Tänkte precis det! Fan va sjukt.
Jag började se på folket runt i kring mig med nya ögon och lade genast märke till lite småsaker som till exempel att på fem minuter hade nästan alla hånglat med varandra i olika konstellationer och sedan försvunnit tillsammans en stund. Tjejen som satt utanför och rökte hade killen i vars knä hon satt, hand långt upp mellan benen och om inte innanför trosorna så millimeter ifrån.
Killen som hade festens flickvänn började prata med oss och undrade om vi ville vara med och "busa" lite i sovrummet?
-Njaeae.. Det är lugnt för just nu, fick jag ur mig och använde sedan Malin som skydd för att inte behöva sitta bredvid blickskjuterskan.
-Fan det ääääär en swingersfest, viskade jag nervöst till Malin som bara skrattade nervöst tillbaka. Mikaela och Hugo verkade i precis samma ögonblick insett samma faktum och våra blickar möttes i panik.
Jag började lyssna lite nogrannare på samtalen runt omkring mig och fick inom ett par minuter hörde jag meningar som;
-Ja, jag har provkört ett par nu och det var fint..
-Är det min tur att busa nu?
-Asså det är lungt, men vi kör aldrig utan kondom.
-Så länge det pirrar är det kul, men det pirrar inte riktigt för mig när det gäller killar.. Tyvärr..

Vi fyra som inte riktigt hade förstått vad "Väldigt fritt hus" stod för började nästan känna att det enda som hejdade hela bunten från att slita av sig kläderna och ha en orgie på soffan i vardagsrummet var vi. Så.. för att inte cockblocka nymfomankolektivet ytterligare tackade vi artigt för drickat och lämnade. Alla hade nu förstått att vi inte riktigt var lika "fria" som dem, sa hej då och slängde troligtvis av sig kläderna så fort vi stängt dörren bakom oss.

Resten av kvällen gick åt till att reta Mikaela för att hon hände med swingers och skratta åt hur naiva vi måste ha sett ut när vi kom till festen och trodde den var en vanlig husfest.

Så kan det vara ibland,i ett oskyldigt villa område på Öland..

Kommentarer
Postat av: linus

hmm... den nils jag känner hade inte bangat en swingersfest????

2009-07-23 @ 16:14:22
Postat av: nils

Vi kan väl säga såhär.. inga fotomodeller direkt, och lätt numerärt överläge med män fick mig inte direkt igång mig.. :P

2009-07-23 @ 22:36:55
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/
Postat av: Mowgli

Tänkte samma tanke. Nils, jag är besviken..

2009-07-24 @ 13:21:41
URL: http://jag-ar-vilse.blogspot.com
Postat av: Nils

Fan, nu är lite besviken på mig själv bara för ni säger så..

2009-07-25 @ 10:22:39
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/
Postat av: Martin

Va fan jag med!!! Ingen minns en fegis Nils! Du skulle in och kollat skillsen på brudarna ju!!!



Fatta DEN historien om hur du kommer utspringandes med ett äpple i munnen och skriker:



- NU DRAR VI HUGO!!! NU KAN DET BARA GÅ ÅT HELVETE!!



Sen en bli jagad av en swinger som bara ville stoppa in den lite.

2009-07-25 @ 14:22:44
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Joel

Är det Feg-nils jag läser om?

hela historien fallerar ju när ordet "hej då" kommer in i bilden och ni går därifrån "tomhänta".

Detta var inte bra nils. Trodde det skulle vara lite "action" på en Roadtrip. :)

2009-07-25 @ 14:29:03
URL: http://joela.blogg.se/
Postat av: Nils

Fan.. Jag har tappat "det"..

2009-07-25 @ 17:09:05
Postat av: pappa mackan

Nisse vafan hände där lixom? Fail!

2009-07-25 @ 18:56:05
Postat av: Martin

Ja Nils. Har du blivit soft på sistone? Teddybjörnen Bumba kanske?



Tror jag måste komma och hälsa på och så styr vi upp något. Det här håller ju inte.

2009-07-27 @ 13:32:13
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Petrus G

En svullen broskig svettig herre skulle väl inte CharterNils tacka nej till?

2009-07-27 @ 17:00:00
Postat av: Mallan

Nu tycker inte jag ni ska vara så hårda mot Nisse! Han ville juh verkligen vara kvar men det var jag som övertalade honom o följa med hem... eller hur Nisse? ;-)

2009-08-04 @ 17:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0