Dags igen..

Så jag gick till marstrand i onsdags, åkte till Smögen i fredags, kom hem igår och nu är jag rastlös igen.

Men..
Köpte Marilyn Mansons biografi för att ha någonting att läsa en regnig dag som denna och den är precis så sjuk som man kan tro. Vilket passar mig perfekt då jag alltid facinerats av sjuka/anorlunda/speciella människor och personligheter.
Den trycker helt enkelt ner myrorna i benen och håller dem borta fram tills i övermorgon då jag planerar att ha läst ut den. Då blir det dags för Mission Nr2! Men mer om det då! Peace!


Kommentarer
Postat av: Martin

Vi måste styra upp ett äventyr när jag kommer hem igen ser ja. Och video på det.



Mycket video.



Video är bra.



Lägg märke till författaren också. Känner du igen?



Shoo!

2009-06-22 @ 20:18:52
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Nils

Lätt!.. äventyr lätt!.. Video LÄTT!



Klart jag känner igen hehe=)

2009-06-22 @ 20:56:55
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0