En vecka kvar på flickrummet..

Om en vecka är det Sveriges nationaldag och då ska det firas. Kanske inte så mycket att det är landets dag som att jag flyttar ut från mitt lilla rosa stjärnbeklädda flickrum.
Det har vart en trevlig tid hemma hos mor, far och min rumsstjälande lillasyster. Men nu är det snart äntligen dags att byta miljö för en tid. Har visserligen bara fått en sommarlägenhet. Men eftersom vi sjukskrivna inte riktigt har det champagne-sprutar-gott ställt på ekonomi-fronten gör det inte så mycket.

Ska bara bli skönt att bo själv igen och slippa pendla in till stan varje gång man vill ta en fika efter klockan fem på en vardag.

Vi ses i stan!


Kommentarer
Postat av: Hugo

Fuck Yeah!

2009-06-01 @ 20:50:43
Postat av: Emelie

Grattis! Roligt för dig. I Göteborg eller?

Själv drar jag till Spanien på torsdag. Kan du inte följa med? =P Det händer alltid så roliga saker när du du är ute på trip. Fast efter lite eftertanke det är rätt många FAIL! i denna bloggen hehe.

Ha det fint! Vi ses.

2009-06-02 @ 11:03:34
Postat av: Nils

Förlåt Emelie! Jag hade helt missat att du kommenterat här! Jag följer lätt med, vi ses på landvetter imorgon=) Fail är inte alltid dåligt!

2009-06-03 @ 19:49:33
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0