Fredagen den 13e..

.. var den samsta dagen pa min resa hittills. For det forsta sa vaknade jag mitt i natten med hog feber och vardelos mage. Kunde inte sova en blund efter klockan 4a pa morgonen. For det andra var det min och Lindsays sista dag tillsammans.

Fast jag var sjuk forsokte vi gora sa mycket som mojligt sa vi var runt och hon shoppade de sista hon behovde. Vi badade i poolen och bara hangde. Men tillslut gick det inte att skjuta upp langre och jag korde henne pa moppen till flygplatsen dar vi hade ett akta "tarogt farval vid flygplats filmogonblick".  Det var verkligen skitledsamt. Vi har ju nastan rest halva denna resan tillsammans.

Sen akte jag hem och packade i ett ett helt knapptyst rum och tog nagra panodil och forsokte sova. Gick inte bra.

Sa det ar andledningen till att jag har vart vardelos pa att uppdatera pa senaste. Ville umgas med Lindsay sa mycket som mojligt den sista tiden.

Om en timma lamnar jag i alla fall Bali igen for att ta mig till Lombok och Gerupuk. I overmorgon borjar jag surfcampet.

Ha  de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0