24h kvar..

Om mindre än 24 timmar ligger jag inne på Sahlgrenska och väntar på operation. Jag tror inte riktigt det har gått upp för mig än, men idag är sista dagen på FYRA FUCKING MÅNADER som jag kan röra på min handled. Och sista dagen på två fucking månader som jag kan röra armbågen.
Nu när jag tänker på det är det faktiskt också sista dagen på ett väldigt långt tag jag kan tvätta vänster arm överhuvudtaget. Inte så fräscht när man tänker på det så. Blir till att spendera hela kvällen i badkaret.
Nu ska jag äta gröt och värma upp försäljarsmilet för här ska prissättas trädnedtagningar.


Kommentarer
Postat av: Helena

Ooh, det låter ju inte så roligt. Men sånt som ändå måste göras är väl lika bra att få gjort. Lycka till.

2009-05-25 @ 07:56:59
URL: http://napok.blogg.se/
Postat av: Hugo

gröt......med kanel

2009-05-25 @ 13:39:49
Postat av: Martin

Lycka till kompis!

2009-05-25 @ 20:29:27
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Havsgurkan

Vad kostar det egentligen att ta ner ett träd? För att kunna få ett nominellt värde, låt oss säga en 15 meter hög kastanj som står fritt?



Lycka till med operationen och utarbetandet av en ny pissteknik...

2009-05-25 @ 21:11:22
Postat av: Nils

A jag antar det. Tack broder Martin=)

Det är typ omöjligt att säga vad ett "Träd kostar" Men vi kommer och kollar gratis. En 15 meter kastanj, mitt på en äng inte för långt bort kan kosta 200kr. En kastanj på 15m mitt i stan mellan växthus,el-ledningar och snorungar kan kosta 10 000kr. Ring trädakuten så hjälper vi dig!

2009-05-25 @ 22:16:49
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0