En Film!

Min käre vän Joel som jag mötte upp med under ett par veckor sista tiden i Indonesien gör precis som Martin filmklipp under hela sin resa. Det är tur att man inte längtar tillbaka alls då man ser ett underbart blått hav och hur lycklig man var för bara ett par veckor sedan. Att Joel nu är påväg upp till mitt paradis på jorden Vang Vieng i Laos och att jag hela dagen har vart ute och jobbat i regn gör saken ännu bättre.

Att han sen har glömt att lägga in både mitt namn och adressen till min blogg tackar jag och bockar för! hahaha.. Se och njut!


Kommentarer
Postat av: moster Ewa

Det var en underbar film. Jag gillade tranan bäst.

2009-05-08 @ 08:10:22
Postat av: Syrran

Lokalbefolkningen och era resekambrater måste tro ni rumt från ett dårhus eller nått!

2009-05-10 @ 11:09:02
Postat av: H

Jäkligt bra blogg du har, piggar upp mig varje gång jag läser den!!



Hare gött

2009-05-10 @ 13:29:46
Postat av: Nils

TRanan är altid en given vinnare på drakjakt! Kul att du gillar bloggen H! Ska göra mitt bästa för att få den att fortsätta pigga upp dig.=)

2009-05-10 @ 22:44:34
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0