Vi Som ÄR Helt Värdelösa Men Tycker Det ÄR Kul Ändå!

Jag och Petter är fullt medvetna om att vi går tillbaka i tiden då vi skatar. Vi, eller i alla fall jag, skatade ju i femman, sexan, sjuan. Sen var det uppehåll i typ sju år. Men nu är vi tillbaka. I Sexan skata jag. I sexan drack jag mjölk och i sexan skapade vi olika crews, precis som proffsen i alla filmer gjorde.

Så..

..Därför har vi för att fullborda vår tillbakaresa till pre-puberteten, skatar vi, dricker mjölk och nu har vi även startat ett crew!
Igår genomgick vi båda blodriten som alla crew måste ha. Vi skar upp ett djupt hack i varsin hand och bytte blod och blodsjukdommar genom att hålla våra öppna sår emot varandras. Så precis som i "Blood in Blood out" är vi nu förenade för evigt. (Inte minst i Smittskyddsinstitutets smittspårningsarkiv).


Vi kallar oss passande nog för; Vi som är helt värdelösa men tycker det är kul ändå! först tänkte vi forkorta det till något coolt med vi kom inte på något så vi kör helt enkelt fullt ut och uttalar hela namnet varje gång vi diskuterar crewet.



De ökända ledarna ifrån gatugänget "Vi som är helt värdelösa men tycker det är kul ändå!"


Undra om vi har blivit något påverkade av alla tolvåringar vi hänger med på dagarna i olika skateparker...?


Kommentarer
Postat av: Helena

Stenhårt!

2009-05-02 @ 21:32:19
URL: http://napok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0