Ollningsweekend i Drottningens England..

Som andreman i Ollningslandslaget kan jag nu medela att truppen har inlett försäsongsträning. Vi tog oss till London för att få lite extra gnista. Jag misstänker att det finns folk därute som har ollat alla möjliga saker men försök er på att klå mina claims!'s som bland annat innefattar;

*Den Vietnamesiska gränsen (Som förövrigt är bevakad av Viet Congs beväpnade och hämd-mot-vit-man-hungrande söner)

*Ankor Wat (1000år gammalt tempel som dyker upp i bland annat djungelboken och Tomb Raider.

*Värmlands högsta utkikstorn (En tidig erövring från klassresan i femman)

*mm,mm

Och nu då efter ett hastigt men välplanerat move mot min lagkamrat men även störrsta konkurent..

*Tower Bridge (Stor känd gammal bro i London)

Men för att behålla lagandan lät jag honom ta The Monument och sedan gjorde vi en gemensam claim på St.Pauls Cathedral..

Tower Bridge.. CLAIM!

Martin och the Monument.. Claim!

Den luriga hårt bevakade St.Pauls Cathedral tog säkert tio min innan vi fick en ögonblicks chans som vi förvaltade väl.. CLAIM!


Kommentarer
Postat av: Mr. Westman

fan va gött med lite psykadeliska ögon igen :)

2009-11-19 @ 16:25:32
Postat av: Petrus Petrus Gali

Tjenare!! hur e laget dar hemma? kan tydligen inte logga in pa facebook har nere men skit i det,D ar i en liten by utanfor Guilin och det ar jakligt fin natur har. ha det sa bra.. hejsvejs

2009-11-21 @ 11:31:26
Postat av: Nils

Jag vet! På tiden.. hehe Det är underbart här hemma. Vart sjuk i en vecka nu och det regnar! Hoppas du har det bra i Kina! Puss puss

2009-11-22 @ 12:33:36
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0