Svensson-blondinbellablogg..

Känner att jag nu, trotts mina tappra försök att låta bli, har drivit denna bloggen till total Svensson-värdelös-blajja. Blondinbella.se nästa. Eller kanske gråhåriganisse.se..

Skit.. Skitsamma.. Det är fan inte lätt att skriva intressanta saker om ointressanta saker. Jag vet vad som behövs. HÄNG MED MARTIN!!! Så därför har vi bokat in en långweekend till London där vi ska göra sånt som bara Solguden Ra vet om i förväg. Vi ska möta upp Sarah, Jamie och Flora som jag senast hängde med i Indonesien och ja.. bilden talar väl kanske för sig själv..


The Green box, Kuta, Bali, Indonesien någon natt runt 02:00 våren 2009.

FAN VA KUL DET SKA BLI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0