Fotosession i skogen!

Måste säga att det är sjukt gött att ha hobbies. Min nyaste är fotografering och det som är bra med den är att man varken behöver torr asfalt, snö, vatten, vågor eller backar. Det som är mindre bra är att allt man "Ba måste ha" är dyrare än en etagevåning på Avenyn under högkonjuktur. Som tur är har min kära vän Yohakkim samma hobby och andra prioteringar än jag (är inte lika snål..) så även om jag har min kamera med, så har han en hel massa olika objektiv och nu även en lös blixt med fjärravlösare(?). Så i söndags, dagen som om man inte har några hobbies försvinner i bakfylla eller slappande, tog vi med oss en badendaden-stol och kameror ut i skogen. Här är resultatet!























 




Kommentarer
Postat av: Yohakkim

Sweeeeet!!

2009-10-22 @ 23:18:00
URL: http://www.jopho.se
Postat av: Sara

Snyggt!

2009-10-23 @ 15:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0