Stackars NWA!

Det verkar ha blivit en trend att jag skadar dem jag älskar. Tredje dagen med min förra flickvän knäckte jag nosen på henne och hon blev sig aldrig lik igen. Stackars fröken Burton Mayhem. Och nu likaså med NWA. Hade surfat på henne i två dagar i San Juan del Sur innan vi lämnade för Playa Popoyo och där gick det som det gick.

Jag vet faktiskt inte om det var jag som knäckte henne, känns otroligt med mina skills, eller om det var taxifärden fastspänd rakt på taket som gjorde det, men sprucken var hon i alla fall. FAIL!
Men hör och häpna om jag blev förvånad när hon efter ett par timmar i sjukstugan med Billabonglogga och ett par dollar senare var i min famn igen. Man brukar ju säga som ny, men jag skulle hellre vilja säga; som nyare! WIN!

Nu är nosen istället hennes främsta attribut. Enda nackdelen var att halva N:et och halva anarkist-A:et försvann. Men alla vet ju redan att hon heter NWA så det förändrar ingenting.


Som nyare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0