Smutsfläckar på La Zona..

Jag har fått smutsfläckar på min annars så underbart klart och skinande tillvaro. Fläckarna syns visserligen bara om jag säger -aaaa.. och lyser med en ficklampa ner i halsen, men de har ändå en förödande effekt på La Zona som Martin hade uttryckt det.

Istället för att livet är lite sådär för gött, nästan så att man skäms över hur bra man har det och väger upp det med att skänka panten på ölburkarna till fattiga barn i Afrika, som livet lätt blir när man i flera veckor befinner sig maximalt 300m ifrån världens vackraste strand där surfvågorna slår lika perfekt och ofta som ett schweiziskt atomur och där fruitshakesen flödar ur kranen och där var solnedgång är vackrare än den tidigare. Så kan en halsfluss göra livet till La Zonas motsats.

För mig är La Zonas motsats just nu facebook och Alcatras-känslan som jag fått av att sitta inne två hela dagar i sträck.

Jag har suttit så mycket framför den sidan de senast dygnet att jag troligvis först kommer att försöka hitta "like"-knappen på middagen ikväll och "unlike"-knappen på disken efteråt.
Problemet är bara att jag har för mycket energi för att läsa en bok och för lite för att göra någonting annat.


Why oh why did I have to get halsfluss right now?

Men jag antar att jag måste försöka se det positiva även i detta bakslag och surfmissande. Jag har skrivit en hel del, redigerat massor med bilder och till och med fått ihopredigerat ödlejaktsklippet. Hade aldrig hänt annars på ett ställe där det finns så mycket roliga saker att göra, människor att träffa och god mat att äta. Förhoppningsvis är jag tillbaka i La Zona igen imorgon!

Wunderbart ska det bli! Peace!


Kommentarer
Postat av: ylva

halsfluss är nog en utav de värsta sakerna som finns...

2010-12-31 @ 08:54:43
URL: http://lovelive.blogg.se/
Postat av: Jowell

Nisse tänk på en sak.

Försök filma så mycket du kan.

Vet att du inte orkar filma hela tiden.

Men försök få med en film av så mycket ni gör.

För det är kul att kolla på :)

2010-12-31 @ 11:42:15
Postat av: Mowgli

Krya på dig och gott nytt!

2010-12-31 @ 13:20:54
Postat av: Nils

Halsfluss är satan i virusform. Haha, jag vet Joel nu när jag givit upp att göra fem-minutersklipp tycker jag ändå att det kommer klipp lite då och då. Men jag jobbar givetvis på att försöka göra än mer klipp!

Tackar Mowgli!



Gott nytt år på er alla!

2010-12-31 @ 16:41:05
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/
Postat av: Karin

Du är snart på banan igen.

Gott nytt år till er alla./Karin och Per-Erik

2010-12-31 @ 18:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0