Stress!

Denna veckan har verkligen varit fylld till max. Typ som det brukar vara på sommaren, fast eftersom det har vart så slappt på sistonne är jag inte van vid det.

Vi på Trädakuten(mitt jobb alltså), eller Trädkuken som det heter i folkmun, har i veckan fått vår hittills största investering. En specialbyggd lastbil. First of it's kind änna!
Eftersom vi har arbetat sönder oss för att få råd med den och nu väntat i ett halvår sen den beställdes var det givetvis stor uppståndelse. Hann knappt med att spela Halo på lunchen bara för att vi ville hellre leka med kranen. Så proiriteringarna är heeelt urspårade.

Söt va!



Sen vid skymningen när inte ens Thaibossen kan tvinga oss att jobba med motorsåg mer, har jag hjälpt en polare som ska bli butikschef att bygga en vägg och måla i den nya butiken.

 

Vägg/skateramp som det ska hänga kläder och skateboards på..



Sen har jag inte tvättat, städat, packat och gjort iordning inför Funäsdalsresan som avgår på lördag 06:00. Ja, just det ja. Hade jag kanske glömt att nämna. Har ju nästan vart hemma i två veckor nu så jag kände att det var dags att dra igen... sååå.. Funäs på lördag! WIN!

Nästa vecka blir det snowboard igen! WIN!


Kommentarer
Postat av: Martin

Living tha life ma man. Låter som du har några bollers i luften och jävligt roligt!!



Fortsätt så!!

2010-02-12 @ 18:38:29
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

Nils! Du är helt underbar !! tack vare din fantastiskt underhållande blogg så kommer jag överleva den här dagen på jobbet trots baksmälla efter gårdagen =)

2010-02-13 @ 15:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0