Det kommer bli ett bra år!

Om två timmar fyller jag 23år. Fast frågan är i och för sig om det inte var i förgårr jag gjorde det egentligen. Det står nämligen 2e på facebook och i den facebook erövrade världen vi lever så är jag ganska säker på att den dagen som det står att man fyller år på fejjan är en bra mycket större högtid än dagen då man råkade snubblade ur livmodern.

23år. Tjugotreååååar. Tvåtusentio. Jag har stora förväntningar på detta året. Detta kan bli året som klår det bästa året hittills. 15år moppeåret 2002. Då alla hånglade med alla, fjortisfylla förpackad i sortguldburkar fortfarande var okej, och då man kunde åka moppe vart som helst. Jättefort.

Men jag har faktiskt tron på att detta året kan bli ännu bättre.

*Jag bor i en skön lägenhet med två riktigigt bra polare. Vi kommer ha världens skönaste häng här hela sommaren.
*Att jag bor här gör också så att jag kan sova en timma längre och eventuellt cykla till jobbet när istiden har passerat för iår.
*Jag har riktigt kul på jobbet och trivs med min arbetskamrater. Jag blir bättre på det jag gör och mer och mer intresserad. Vi ska satsa järnet i år, jobba som satan, ha kul, förhoppningsvis inte såga av oss några armar och sen helst få ut lite pengar i slutändan.
*Jag har åkt en massa snowboard och hinner förhoppningsvis med lite till.

Och det som jag tänker på var dag..

*Till hösten bär det iväg på långresa igen!!! Just nu lutar det åt Kanada och USA för en helsäsong med snö. Men andra dagar lutar det åt sydamerika, eller kanske Australien.. ho nåws?

Ett sjukt bra år kommer det att bli i alla fall!

Kommentarer
Postat av: moster Ewa

Hej Nils!

Det är verkligen en underbar tid du befinner dig i. Livet leker. GRATTIS PÅ FÖDELSEDAN!

2010-02-05 @ 08:57:37
Postat av: Anna

Haha na da kommer jag verkligen kanna mig som en stalker! :) vi har det skeeetabra, singha bada sola och thaimat hela dan!

2010-02-05 @ 11:36:50
URL: http://hemligaanna.blogg.se/
Postat av: Anna

Grattis pa fodelsedagen!!

Och jag tanker inte beratta, da kommer jag veeerkligen kanna mig som en stalker. No can do :) vi dricker singha, ater thaimat, solar och badar. kan man ha det battre?

nar jag andra skriver har, kan jag ju fraga. hur tog du dig in i laos? alla har sager att man maste aka igenom bangkok, allsta om man aker fran thailand. hmm jag kan ju soka efter svaret i din blogg. :)

2010-02-05 @ 11:41:44
URL: http://hemligaanna.blogg.se/
Postat av: Moa

Kotten nu är du redan en stalker eftersom du skriver två nästan lika kommentarer. shame on you! :P



GRATTIS NILS!

2010-02-05 @ 12:41:35
URL: http://moagrundvik.blogspot.com
Postat av: Nils

Tack kära moster och stalkers.. hehe Ja, livet är verkligen gött måste jag säga! Jag åkte upp till Chiang Mai och sen ännu längre upp till någon lite stad. Sen åkte vi slowboat på mekong till Luangprabang som ligger i Laos. Svinbra väg om man inte har superkänsliga skinkor. Tar nämligen två dagar på slowboaten. Men jag rekomenderar det!

2010-02-05 @ 20:51:23
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/
Postat av: Anna

hahaha skit-thai-internet!! jaja jag ar val en stalker da... tack for tipsen nils!

2010-02-06 @ 06:24:43
URL: http://hemligaanna.blogg.se/
Postat av: Martin

Ja lätt åk via floden in i Laos. Fetaste sättet, lätt.

2010-02-08 @ 15:20:47
URL: http://cmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0