Hemsedal!

Jag har så många favoritplatser på jorden att det skulle kunna fylla en telefonkatalog. Men även om listan över de platser jag tycker är skönast är lång har den ändå skarpa krav och håller en hög standard. Från Vang Vieng i Laos till Hugos Mammas båt i Marstrand (Skagen, Gbg, eller var de nu Tommy och Bittan känner för att bo) Från Gerupuk i Indonesien till Norska bergen och Hemsedal.

Jennie, Petter och Ted. Mina tre Husvagnssambos!

Petter har aldrig vart snyggare och Ted borde ta hans exempel och skaffa en halsduk. Moahahaha!

Petter har hemläxa på att skaffa sig en outfit som inte gör honom totalt osynlig på bild.

Moi!

Petter, Ted och Rickard a.k.a Retard. Tackar som satan för att vi fick låna din husvagn!

Laddar med Kaviar och Snowboardfilm

.

Som vanligt blev det inte fotat så mycket, blir helt enkelt inga bra bilder när man inte äger en blixt. Sen så är åbäket till kamera inte det mjukaste att landa en misslyckad 360 på, så den är inte med så mycket. Men men..

Nu ska jag och en av mina blivande Sambos dra till vår NYA LÄGENHET för första gången! WIN!

Kommentarer
Postat av: Sambada lambada

Ser riktigt gött ut måste ja säga. Dessutom så ser Petters outfit riktig feeeet ut! Ha de gött nu, pussas

2010-01-03 @ 18:19:12
Postat av: Nils

å e du här mäktiga trollkarl=) Hehehe ja den e phet! MEn den blir osynlig på bild.

2010-01-03 @ 19:33:14
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0