Knega..

Det är inte meningen att jag ska vara i Göteborg på vintern. Så är det bara.. Antingen ska jag vara där det finns skidliftar, snö och oändliga mängder Jägermeister eller så ska jag vara där det finns sol, värme, bintang och helst tubes.

Vi har inte ens särskilt mycke jobb. Av någon outgrundlig andledning kollar nämligen västkustens gummor,gubbar, män, kvinnor, barn och dvärgar inte ut genom köksfönstret och stör sig på björken som hänger i niottiograders lutning rätt över garaget eller eken som är i vägen för utsikten då temperaturen går under noll. Folk tror att våra motorsågar inte fungerar i snö.. Jag lovar, det är jag som slipar dem, de sågar igenom allt trä, fruset som mörket. RING! Yalla Ring! Vi vill tjäna pengar så vi kan dra någonstanns där vi inte kan svara nästa gång ni ringer!

En sak som är bra med lite att göra är att jag faktiskt hinner ha ett liv efter jobbet. Sluta tre, fyra och till och med fem är inlindat i rosa drömmoln för dem som jobbar på Trädakuten under sommarhalvåret. Men nu är det faktiskt verklighet. Man hinner med så mycket på eftermiddagrna:

Såg Avatar i 3D igår. Är man konstigt om man vill ha sex med en blå 240cm lång animerad utomjording från planeten Pandora???.. (Obs.. Jag undrar för en kompis räkning..)

Man hinner med Squashmatcher mot Joel. Det finns ingenting som motiverar mig lika mycket som att se Joel missa tre poäng i rad och bli argare än alla muslimer i hela världen skulle ha blivit om USA sprängformade Island till en jätterondelhund formad som en gris med Allah-huvud.

Man hinner med matcher försten till femtio på xboxet på jobbet,

http://xboxmedia.gamespy.com/xbox/image/article/582/582232/co-op_halo2_1106547794.jpg

Jag som annars är totalt ointresserad av allt som rör kvinnobortstötande aktiviteter som tevespel har faktiskt lyckats få till några "Kills" Borde nog ändå ses som en FAIL! dock..



och leka med fyrhjulingen som vi, citat Henke: Ska ha för att släpa ris.. Men som enbart används till att göra ringar.

Liten, röd, söt.. och jag tröttnar aldrig!



Man hinner med att ta chefens typ 130cm långa snowboard intälld med fel fot fram och dra ett cykeldownhillhopp där snön ligger 3,5 cm djup och på tredjeförsöket landa i ett träd, stuka axeln och gråta hela vägen hem på spårvagnen. . . .



Nu ska jag lägga på eftermiddagens tolfte ranson tigerbalsam på min stackars axel.

Kommentarer
Postat av: Sa

2010-01-14 @ 22:21:45
Postat av: Säääm

Fiiiiirrrst! :D. Btw, att höra att du har spelat halo är overkligt.

2010-01-14 @ 22:23:22
Postat av: Mowgli

Jag vet inte hur jag ska göra här. Ta illa upp över ditt påhopp "..kvinnobortstötande aktiviteter.." eller flina då du fallit så långt in i vinterdepressionen att du faktiskt spelar tv-spel. ^.^

2010-01-15 @ 02:08:41
URL: http://jag-ar-vilse.blogspot.com
Postat av: kussen i väster ort

hörde om lägenheten vart är den e de huset på bilden & yes de kul me 4 hjul

2010-01-17 @ 13:52:41
Postat av: westman

Jag tyckte beskrivningen av "arg joel" va jävligt kul Haha :)

2010-01-25 @ 17:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0