En Eloge!

Jag skulle ljuga om jag sa att det är populärt när en i han-gänget skaffar sig en hona. En massa snack om tofflor och Hsb(Hon-Som-Bestämmer) blir det automatiskt. Oftast helt utan en tanke på vem tjejen är och egentligen bara för att gänget är rädd för att dela polaren med en flickvänn.

Det finns ju då vissa sätt för er flickor att försöka vinna över era hanars han-vänner. Erika känner till det bästa. Hon är expert. För hon har listat ut att precis som i allt annat går vägen till lycka och framgång genom magen.

I lördags skulle jag, Petter, Martin och Linus åka Snowboard. Eftersom jag hade lite bråttom på morgonen han jag inte äta frukost och ringde därför Petter för att se om jag kunde nalla en smega hos honom.

-Shoo, kan jag ta en smega hos dig, han inte käka så mycket frulle..
-Jag e hos Linus och Erika, men jag kan fråga om det är lungan ändå..

..en sekund senare..
-Det var lungt.
-Okay, ses snart.

Detta var vad som mötte mig när jag kom dit;

Tre givetvis nybakade smegor med blandat gottgott på, vindruvor, lichifrukt, Yoghurt med björnbär och Physalis, Thé OCH Juice!!!!

Bästa frukosten jag ätit i mitt liv! Och inte nog med det.. Dagen efter när vi skulle till Ulricehamn för att åka ännu mer snowboard, gick hon upp i ottan på en söndag, och bakade bullar som hon skickade med Linus att bjuda oss på i backen!

EN PHEEET ELOGE! Tack som faen för frullen och bullarna=) De smakade underbart!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow!



Så den närmaste vägen till mannens kompisars hjärtan går också genom magen? - Underbart!

2010-03-10 @ 22:31:17
Postat av: Mowgli

Shit. Jag vill också ha Erika som flickvän ifall hon gör sånna grejer. Ser fett nice ut!

2010-03-11 @ 08:29:01
Postat av: Martin

Herregud vilken kvinna! Vart finns dom? Jag vill ha en sån jag med!!



Shoo!!

2010-03-11 @ 18:49:10
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Nils

Jag vet! Pheeet Credd!

2010-03-11 @ 19:43:16
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/
Postat av: Linus

Erica hälsar och tackar för alla fina kommentarer :)

2010-03-13 @ 14:15:21
Postat av: Linus

Glömde säga att jag hittade min kvinna i Hålta. Om Martin nu undrade :)

2010-03-13 @ 14:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0