Lördag 06:10 = FAIL!

Inte ens en rolig FAIL! där jag har tillbringat natten mellan fredag och lördag dansandes, streakandes, skrikandes, i djupa diskussioner med en förtiofemårig kvinna med mustasch om växthuseffektens påverkan på isglass, och nu har vaknat upp någonstanns på en matta kall och utan någon som helst aning om hur jag ska kunna ta mig hem men ändå riktigt lycklig.. Nej tyvärr, det där är tyvärr bara ett drömsenario. Det här är istället en "påväg till jobbet på lördag, det ösregnar och jag ska klippa häckar, som till råga på allt är taggiga, hela dagen-FAIL!" könsord!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Du super som vi finnar! Bra gjort!

2010-03-31 @ 09:48:38
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Carolina

nääe hörru, dags att visa lite uppmärksamhet åt bloggen din nu tycker jag:P för länge i mellan gångerna du skriver...

2010-04-06 @ 23:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0