Materialist!

Min far har troligtvis mer än en gång funderat över om jag verkligen är hans egen avkomma. Dels för att jag är född med exakt likadant hår som Frodo då han själv har spikrakt svart hår och dels för att medan han livnär sig som data-någonting(???) så fungerar jag och allt vad data och teknik heter ungefär lika bra som ett förhållande mellan Gudrun Schyman och Adolf Hitler hade gjort. Om man säger såhär, efter ett par incidenter då jag befunnit mig inom tre meter från någon av min fars eller systers hjärtevänner (deras datorer alltså) och dom efter det aldrig riktigt fungerat som vanligt igen, är jag belagd med tangentbordsförbud i mitt föräldrahem.

Men plötsligt blev jag insläppt i the circle of trust igen, det enda som behövdes var en telefon. Inte vilken sketmobil som helst utan den som, enligt metro 17% av alla svenska män mellan 20-45år har. Iphone! Och nu har jag med en! Den är fin och blank (än så länge), jag kan efter ett par timmars klurande kolla facebookoch snart, inom ett par månader, hoppas jag på att klura ut hur man bloggar ifrån den. WIN WIN!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Great! Grattis =)

2010-03-25 @ 21:48:29
Postat av: Anonym

Man tackar;)

2010-03-26 @ 08:48:11
Postat av: Mowgli

Gief!

2010-03-26 @ 11:21:56
Postat av: Mowgli

Uhm btw. Din blogg mobbar mig. Jag får skriva in "lösen" varje gång jag ska skriva en kommentar? :(

2010-03-26 @ 11:22:56
Postat av: Nils

Me to, den jäveln ska få strytch!

2010-03-26 @ 12:11:24
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/
Postat av: Syrran

Varför köper du dig en iphone, alla mobiler du haft har du ju lyckats göra sönder efter en månad typ.. Förresten sa pappa nått om att du hade nytt nr.. kan du smsa mig eller nått så att jag får de? :)

2010-03-28 @ 18:00:11
URL: http://muffinsmois.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0