Del2!

Efter många om och men fick jag precis upp film nr2. Efter att ha väntat två gånger tre timmar var jag riktigt, riiiiktigt nära att ge upp. Men då kom min nye Harry Potter älskande vän till undsättning. Han har för övrigt lärt sig engelska genom fyra års Wow-spelande. Han krympte filmen i något slags yberprogram till miniml storlek. Det blev lite sämre kvalite, men filen blev en fjärdedel så stor så hoppas ni har överseende med pixelkvaliten.

En annan sak jag har tänkt på är titeln. "Nils äventyr" känns inte så passande längre. Blir nog mer "Nils myser runt" i fortsättningen.

Men men.. Det är gött för det!

Enjoy!


Kommentarer
Postat av: Far

Äventyr eller mysa runt, allt beror ju på vilket liv man utgår ifrån. Lite mindre komprimering kunde nog inte skada men det var sebart på min dator.

Du får väl maila mig filmerna och lite instruktioner så lägger jag upp dem.

Ha det bra.

//Per-Erik

ps Moa har packat sina skidkläder och jag har lämnat in utrustningen för vallning. Bara så du vet ;->

2010-11-21 @ 19:11:57
Postat av: Westman

Tycker det funkar med bildkvaliten huvudsaken är att man får se din söta nuna! Jag får kramper och vill ta mig fan bara dra nu, det ser så sjukt gött ut! 9 dagar kvar nu, känner hur det pirrar i kroppen!

2010-11-22 @ 09:39:55
Postat av: norrköpings alex

tjena nils! följer fortfarande bloggen och den är fortfarande grym, men det vet du väl redan... vad gillar du bäst än så länge? SOA eller mellanamerika? (om du inte räknar med det oslagbara vang vieng)

ps.skulle inte skada om du la upp några färska prisuppgifter över ´resan...skulle va soft att veta..

föressten så är det sjukt bra longboardväder i sverige just nu...NOT!!!



peace

2010-11-22 @ 22:38:55
URL: http://bpe.blogg.se/
Postat av: Nils

Gött! Jag vet faktiskt inte vad jag gillar bäst än så länge. Det är ju definitivt lättare att lära sig lite spanska än alla helt sjukt svåra siatiska språk, men maten är mycket bättre i Asien. Jag vet faktiskt inte. Ett inlägg om priser och shit är på ingång! Kul att ni läser.

Ses!

2010-11-23 @ 17:22:10
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ännu ett härligt klipp!

2010-11-23 @ 17:50:14
Postat av: Mowgli

Jag skulle också vilja se lite högre kvalitet på filmen egentligen. Men jag förstår frustrationen över dåligt internet och att försöka ladda upp saker på resande fot.. Inte värt tiden det tar att ladda upp så stora filer.

Keep it up!

2010-11-23 @ 20:07:28
URL: http://jag-ar-vilse.blogspot.com
Postat av: Nils

Wallah jag skickar hem det till dig nästa gång padre!

2010-11-23 @ 23:28:02
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0