Filmklipp: Treecock 2010

Äntligen efter vad jag gissar på måste ha vart 30-40timmars konstant svärande men som kändes som 120 är min allra egna första film klar! Filmat, fotat och klippt ihop. Så lätt var det inte och jag ska ärligt erkänna att efter jag första gången lagt upp den på yuotube och ljudet oförklarligt försvann mitt i klippet, var mycket, MYCKET, nära på att skita i allt och inte ens ta med mig kamera på resan. Men jag repade mig, Gör om, gör rätt och här är den.

Tänk på att det är min första så ha lite förståelse.




TreeCock 2010


Kommentarer
Postat av: J J

Riktigt skön rulle d där du! Saknar fan att jobba med er mongos! Keep it up!

2010-10-19 @ 17:57:26
Postat av: Anna

Är det så här kul ni har det på dagarna!? Inte undra på att Henke aldrig vill komma hem! :-) Jättekul att se! Knäppisar! Trevlig resa! // Anna

2010-10-19 @ 21:49:02
Postat av: Nils

Man tackar! Jajjemen, alltid solsken när trädakuten är i farten! Ska försöka göra så många filmklipp som möjligt nu på resan. Ha de

2010-10-19 @ 22:48:18
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/
Postat av: Nils

Man tackar! Jajjemen, alltid solsken när trädakuten är i farten! Ska försöka göra så många filmklipp som möjligt nu på resan. Ha de

2010-10-19 @ 22:49:02
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/
Postat av: Petrus G

Fan va fett! o jack fick se lite algar med! :)

2010-10-19 @ 23:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0