Inte radiokänd alls, så dags för plan nr2

Trots att ni inte kommer tro att det är sant och att det troligtvis är lika stor chans som att Bert Karlsson sett Carola på melodifestivalen och tänkt -Mjäää dä vä vääl ingä.. har inte ett enda produktionsbolag hört av sig efter mitt felfria och otroligt väl genomförda 34sekunder långa framträdande i landstäckande radio, för att erbjuda mig programledarposten i det nya heta programmet som alla kommer att följa till hösten.

De enda två logiska scenarion jag kan tänka mig är:
1. De ligger alla i strid med telia, telenor, tele2 och resten av telefonbolagen som jag inte vet namnen på, om vilkoren för sina företagsabbonemang. Det hade helt enkelt fått telefonerna avstängda och grät floder då de givetvis trodde de hade gått miste om en gyllene chans till utlänska bolag. Hade de vart smartare hade erinrat sig att programet sänts på svenska och därmed gett dem ensamrätt till mediatalangen.
2. De var alla på kafferast.

I vilket fall, ingen ringde så jag som trodde det hela stod klart och redan på 24h hunnit inköpa miljonlägenhet, stekarbil och tre jumbopaket med det där liiiite mjukare men minst 11.90kr dyrare toapappret som bara säljs på utvalda ica affärer, fick helt enkelt tänka om. Ska jag som bryter armar och ben oftare än jag bryter ut i skratt, vilket i och för sig kan tolkas hur som helst, ha ett yrke jag kan jobba med längre än ett par år får jag helt enkelt utbilda mig. Sååå.. plan 2, steg 1. Studievägledningen här i gbg där jag just nu befinner mig och är 5a i kön..

Önska mig lycka till.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-04-13 @ 16:19:36
Postat av: katten

Gillar din inställning till livet. x

2011-04-14 @ 21:27:16
URL: http://www.alltomkattforsakringar.se/
Postat av: Nils

Tack, jag är rätt nöjd själv faktiskt:-) Vill även påpeka att jag tror jag till och med överträffat migsjälv med länden på den första meningen i detta inlägget..

2011-04-15 @ 16:36:06
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0