Pud-R!

När jag vaknade i morse hade gigantpillren faktiskt hjälpt. Inte därför att de innehöll rätt medicin utan därför att storleken på dem gjorde att mina halsmandlar helt enkelt slets loss från halsväggen och förvandlades till ett eftermiddagssnack istället för pestbärare. Gött, nu behöver jag inte operera bort dem..

Jag hade dock dragit på mig en matig förkylning istället. Baaah! var mitt första "ord" då läpparna lossnade från varandra efter nästäppans läpputtorkande effekter. Jag gick helt enkelt enbart upp för att dricka ett glas vatten och sen krascha tillbaka ner i sängen igen.

Då såg jag det. Vitt! Överallt!
-Måste.. andas.. ut.. snö.. andas.. puder.. baaah.

Så min dag i sängen hade helt plötsligt förvandlats till ett par åk pudershreddande. Och ett par åk hade hux flux blivit till 09.00-16.00. Vita näsdukar byttes mot vitt puder och jag är visserligen tröttare än Leif G-W's hud i ansiktet just nu, men jag mår bättre än jag gjort på tre dagar.

Kommentarer
Postat av: Ylva

här sitter man och njuter utav sin frukost och så berättar du om halsmandlar. hatet!



iaf. kent, ja. jag måste, jag är från eskilstuna - det är obligatoriskt och faktiskt bra. TESTA

2011-02-17 @ 10:45:23
URL: http://lovelive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0