POW!

Så kom det äntligen. Snön! När vi minst anade det så öppnade sig himlen och underbar kritvit snö, först i kulform men senare under dagen i stora perfekta julkorts-kristaller.
Hela byn aura lös upp och alla har nu helt glömt de två fruktansvärda veckorna utan halvmeterspuder.
Min vänstra sida, det vill säga den sidan jag har bakåt i backen är dock inte lika lycklig. Kramp i låret, i höften och i vänstra halfpipemuskeln på ryggen. Wunderbar!

Imorgon står klockan på 7.30, jag har fortfarande ingen klocka men Simons väcker mig också, och prick 09.00 ska det shreddas!

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad härligt det låter. Du kan ju ringa dina föräldrar i kväll och berätta hur det var. Din morgon blir det väl.

2011-01-30 @ 10:02:43
Postat av: Ylva

ge oss med!!!!! har inte snöat på hela januari typ!!!!

2011-01-30 @ 12:30:54
URL: http://lovelive.blogg.se/
Postat av: Nils

Hej mor. Det var till och med härligare än det låter som du kanske ser på bilderna ovan. Är svårt att skypea här eftersom vi är backen på morgonen och när vi kommer hem är det natt hemma. Ska försöka!



MOahaha ni har ju iaf en park Ylva;)



2011-01-31 @ 06:27:11
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0