Reseblogg eller modeblogg?

Efterlysning: Jag behöver en kvinna!

Jag kanske är världens bästa t-shirt shoppare. Jag kan gå in i en affär och utan att ens veta hur det gått till lämnar jag den tio minuter senare med minst tre schyssta t-shirts som alla sitter perfekt. Det spelar ingen roll om jag är ute efter byxor, solglasögon eller pizza det blir ändå alltid en t-shirt. All annan shopping händer liksom bara inte.



Igår åkte jag och Mick-Mitch till Jersey Gardens som är ett outlet mall utanför New York. Jag behövde precis allt vilket kanske är mångas dröm. Shoppa loss. Men jag kan inte. Det första vi gjorde var att i god Amerikanskanda smälla i oss två enorma mål Burger King, sen gick vi runt i sakta mak och tog på kläder.

-This one is nice maybe I should try it.. aah I'm to hot.. fuck it..

Hade vi bara haft med oss varsin shoppaholic till kvinna, eller möjligtvis min gode vän Bulle som under sina 23 år på jorden har köpt fler t-shirts än vad en mor till åttlingar gör under en livstid, så hade vi säkert kommit därifrån med arton nya outfits.
Det var dock inte total Fail och efter ett par timmars shoppande med flera matpauser hade vi äntligen fått ihop nog med påsar för att kunna säga att dagstrippen var värd sin biljett. Efter ännu ett svep på Manhattan idag så skulle jag nästan kunna säga att jag inte kommer frysa då jag landar i Calgarys -18C. Men bara nästan och jag har fortfarande alla snowboardkläder och utrustning kvar på listan.


Var trött, varm och mätt, men lyckades få ihop en samling påsar tillslut..


Fem procent av Jersey Garden som är stooooort!

Keps någon?


Kommentarer
Postat av: Paul Svensson

Hej! Jag vill passa på att tipsa om vart jag brukar fynda märkesvaror på nätet.

http://campadre.se/tipsa/7817.

2011-01-09 @ 08:09:45
Postat av: Ylva

åh, den där kepsaffären skulle jag inte säga nej till!

svar på det du skrev till mig - KOM PÅ DET! det kommer rädda mig för jag vill prata med min mojmoj so bad!

2011-01-09 @ 11:58:24
URL: http://lovelive.blogg.se/
Postat av: LinnéaK

Nisse, Nisse. Du är så underhållande.

Ligger här och skrattar ihjäl mig åt saker du skriver och säger. Älskar din surfvideo. HAHA!

Kör hårt.

Fortsätt underhåll oss.

Vi hörs och ses!

JEAAAAAH

/L

2011-01-09 @ 12:35:59
URL: http://liinneak.blogg.se/
Postat av: aw

tänkte på det där med din väska. Iinte omöjligt att tullen tagit beslag på den. Brukar ibland hända sjömän som mönstrar på i USA. Vet inte hur lång tid det brukar ta men dom borde skicka ett brev hem till dig där det står vart du kan hämta ut den.

2011-01-10 @ 23:34:07
Postat av: Nils

Jajjemen Ylva, skype is the shiznit för mödrar och mojmoj's! Haha tack så jättemycke Linnea, kul att du gillart=) Precis som jag älskar din röst!



Väskan kom tillslut AW, men jag hade samma tanke ett tag. Men dom måste bara ha slarvat. Fick iaf 25dollar på nästa flyfbiljett som jag aldrig kommer att använda;)

2011-01-11 @ 12:22:52
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/
Postat av: jasmine

Men Nisse!

Jag hade kunnat vara med och shoppa med er!

Jag bor ju för sjutsingen i New jersey!! :)

Kul att följa din resa iaf!



Ta hand om dig!

Kram Jasse

2011-01-13 @ 01:34:29
URL: http://jasminejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0