Hur många kanadensare kör "Commando" egentligen?

En rolig liten notis som jag glömde att klämma in i det förra inlägget är den fråga jag fick först av alla frågor både i backens sjukstuga och på sjukhuset.

-Soo are you wearing underwear..
-Öh yes.
Två auktoritära skidpatrullögon granskade mig medan jag svarade, som för att se om jag ljög. Varför jag nu skulle göra det. Hur många gånger har följande hänt i hennes yrkesverksamma liv..

-Are you wearing underwear?
-Yes.
Tar av byxorna, hoppar upp på sjuksängen, gör helikoptern och skriker. LUUUUUURAD! HAHAHAHAHA!

..för att hon ska granska mitt svar så noga?

Och sen precis samma sak på sjukhuset.
-We will get you a golwn so you can take your pants of..
-Okay, but I am wearing underwear so I can take them of right away, if you want.
-Oh really!?
Doktorn ser jätteförvånad ut samtidigt som jag undrar vad det är för fel på detta kalla lands män som verkar köra så kallat "Commando" både i backen och på doktorsbesök.
-Boxers?
Jag kollar på honom och han verkar vara helt seriös.
-No I'm wearing a see through G-string Dr Kanada, just for you.. YES! BOXERS WTF!

När vi väl kommit över den plötsliga tystnaden, som ofta uppstår då man skrikit namn på exotiska damunderkläder i ansiktet på sin doktor, beslutades i alla fall om sjukgymnastik. Så efter en mycket plågsam stretchsession hos Sadist-Lynn har jag nu ytterligare tre tider bokade för nästa vecka. På frågan om när jag kan shredda igen fick jag svaret:
-Not next week.. vilket som jag tolkar som max en vecka innan jag är tillbaka på spjutet Salomon igen.

Kolla in Ricky Gervais Commando standup ca 02.20minuter in i följande klipp:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0