På förstasidan!

Då jag var i Mexiko var framsidan på tidningarna nästan varje dag makabra bilder på blodiga sönderskjutna mafiabossar eller på sönderskjutna mafiabossars offer, i USA var det något om att Taco Bells "kött" tydligen visat sig innehålla inte mer än 20% kött. I Kanada var det Japanskredet och nu de sista veckorna har Usama prytt löpsedlarna och nu senast igår Wild-kidz programledaren Ola tagen med Kokain i blodet. Men ingen nyhet slår skoopet som Expressen fick tag på i fredags. Full framsida!


Inte 18 grader, inte 19, inte 20. UTAN HELA 21GRADER VARMT!!!!

Rätta mig om jag har fel men det känns inte som om det finns så många andra länder på vår kära naturkatastrofdrabbade och krigshärjade planet som skulle få för sig att tjugoen graders värme är förstasidenyheter.
Jag skickade bilden på MMS till Yo-Jo som jag hängde med i Kanada men som nu är hemma i Aussie-land igen. Svaret blev: "Haha, thats so funny. We are soon in winter here and today we had 26C.."

Vad gör jag här nu igen?

Kommentarer
Postat av: Köpa Hemsida

Hahahaha Håller med din australiensiske vän och dig med :P Så hamnar nyheten på första sidan också, WOW :P

2011-05-09 @ 21:33:17
URL: http://www.tccdesigns.com
Postat av: Ylva

Aha.. Sverige var ju varmt... fast här är det varmare, kom ner! :)

2011-05-10 @ 22:47:28
URL: http://europauppochner.blogg.se/
Postat av: Maria

Sökte på resebloggar o hamnade på din! Kul o underhållande läsning, lägger den som favorit! :-D

2011-05-16 @ 20:36:13
URL: http://ensammamammansvarld.blogg.se/
Postat av: Den vackra morbrorn

En sak jag har lärt mig med åren,jag varken köper eller läser en S.k.a "kvällstidning"! Har inte gjort de på minst 15 år!

Men jag ser denna löpsedel och det slår mig..inte ett ord om Kungen? Va fan,har de tacklat av!?

2011-06-06 @ 13:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0