VG-WIN!

Jag har gått och blivit nörd.
Efter att precis lagom coolt lagt mig på ett G på första tentan förstörde jag allt med att kamma hem 17/20 på andra och därmed hamna på ett VG. Jag kommer visserligen troligtvis aldrig få till det med någon av det andra könet igen och måste snarast skaffa de vanliga glasflaskegenskaperna nördar har; falskbottenglasögon och flaskhalsaxlar. Men det var det värt. FAN VA GÖTT! för att säga det rakt ut.
Motiveringen som kom med insikten om att högre betyg var det enda som gav förtur till uttlandstudier nästa höst kunde inte ha varit mer riktad till mig och fungerade prima fina.

Nu gäller det bara att kamma hem ett liknande betyg på nästa tenta och så känns det nästan som jag mer eller mindre redan är någonstanns på andra sidan jorden.
WIN!

Kommentarer
Postat av: Syrran

gött bror! Vart är planen att du ska vara nästa höst? :)

2011-11-17 @ 12:58:24
URL: http://muffinsmois.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0