En avklarad, 50 kvar..

Mot alla odds var det faktiskt  med ett leende jag lämnade tentasalen förra fredagen. Jag vet inte hur men på något sätt måste något av alla tusen sidor papper smugit sig in och fastnat någonstans inne i huvudet. Jag vet i och för sig inte om jag klarade mig eller inte men jag tror faktiskt det. -Åt fanders.. som en av mina klasskompisar uttryckte det tyckte jag i alla fall inte att det gick.
Det finns alltså hopp för att det någonstanns där inne finns lite hjärnkapacitet som inte har nötts bort av alla motorsågsbensinångor och dåliga skämt om kvinnors bakdelar som florerar tätare på en arbetsplats med åtta män som umgås alldeles för mycket, än bananflugorna runt gamla thai-mats räster i ett avarage studentrum.
Men som sagt, jag har ju inte fått tillbaka tentamen än så vem vet.

Kommentarer
Postat av: Karin

Grattis!

Jag hörde att du klarade tentan.

Bra jobbat.

2011-10-11 @ 22:23:22
Postat av: Nels

Well done young locust. The journey to wisdom is a long and the pay sucks! Have fun though!

2011-10-23 @ 01:30:48
Postat av: Nils

Man tackar man tackar!

2011-10-25 @ 22:01:48
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0