En eloge..

Måste faktiskt göra något som kanske aldrig tidigare har gjorts; Ge SJ en eloge. Egentligen borde man kanske inte behöva ge ett företag som enbart har lyckats med att faktiskt uppfylla den uppgift det är skapad för, men med tanke på Sj's dåliga rykte tycker jag ändå de är värda det.

 

Mot alla odds och mitt sarkastiska inlägg tidigare gick tågresan Kalmar - Göteborg trots en massa snö, sibirienkyla och tre byten helt smärtfritt. Vi kom till och med fram för tidigt både på vägen dit och på vägen tillbaka. Den du!

 

Trots en respektabel ålder av nyss fyllda tjugofem slutar jag aldrig att förvånas av små mirakel likt detta.



Kommentarer
Postat av: H.

Du glömde nog Öresundstågen.



För övrigt står inte SJ för nånting alls. Dom heter bara SJ. Statens dog för många år sen.



Grattis på fölsedagen i övrigt :]

2012-02-07 @ 13:32:19
Postat av: Nils

Då ändrar jag på det. Kul att jag skrev sveriges järnvägar istället för statens också=)

Tackar!=)

2012-02-07 @ 14:21:19
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0