Jag vill ha min MAMMA!

Har nu i två timmars tid försökt fåkontakt med hemlandet via telefon, men världen är emot mig.

1. Det enda internetcafet med någorlunda uppkoppling har någon slags datanördsturnering med en massa elvaåriga  blivande "40-year-old-virgins" som sitter och datanördar sig vid varenda dator.
2. Jag fattar inte skype!
3. Jag fattar Skype! men programmet vägrar att ta mitt betalkort.
4. Jag får låna Mowglis Skype!
5. Datorn är för dålig så det fungerar inte.
6. Det regnar.
7. Datorn kraschar om man öppnar mer än 3 fönster samtidigt.
8. Får byta dator för tredje gången.

Det fattas bara att strömmen går så jag får väl skynda mig. Förlåt Mor jag vet att jag lovade ringa idag. Ska göra mitt bästa för att lyckas imorgon istället! Saknar er!

GOD JUL!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha tack för ditt lilla avtryck, och rimmet.

Låter inte helt lätt det där med datorerna. Hoppas att det blir lättare i framtiden.

2008-12-25 @ 11:41:00
URL: http://kvinnan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0