Tiden går fort..

Det är bara 12dagar tills jag sköljer bort all vardagsrutin med en äkta dansk öl på Kastrups flygplats på väg till andra sidan jorden. Visserligen ska jag vardagsbestyra med plugg därborta men helt ärligt.. ..Det ska bli göööött att byta ut kaffet i november-regnet som höll mig vaken för tentaplugg förra hösten emot en fruitjuice i solen i samma syfte nu i höst.

För någon vecka sedan räknade jag efter, och kom fram till att csn kommer att räcka till exakt två bananer och ett paket nudlar i veckan efter betalad terminsavgift, försäkring, visum och hyra. Så om tiden brukar gå fort så går den nu fortare då jag tar på mig allt jobb jag kan och tackar nej till livet framtill avresan. Jobba sova jobba helt enkelt, men det är väl i och för sig som vanligt.

12 dagar kvar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0