Traningsverken ar borta..

Tre dagar i Gili Trawangans paradimiljo fick tillslut traningsverken i ben och knan att forsvinna. Jag var har redan for nagra veckor sedan, men eftersom Martin och Sarah skulle hit, hangde jag pa igen bara for att fa umgas lite med Martin. Nu nar han har varit forsvunnen och allt tankte jag att man far passa pa.

Men nu har jag snorklat och legat pa stranden tillrackligt mycket. Imorgon far det bara ivag pa nya aventyr igen. Min plan ar att pa nagot satt ta mig till Komdodrakarna i andra anden pa indonesien. Hur, var, med vem och nar vet jag inte riktigt an. Forhoppningsvis kanske till och med min polare Joel hemifran som haller till nagonstanns i Singapore just nu kanske hinner ta sig hit och vill hanga pa. Da kan det bara bli sjukt roligt. Jag hoppas.

Innan jag tar mig dit har jag i alla fall tva saker att utratta. Hamta min kvarglomda tegelsten till hardisk i sondra Lombok och sedan mitt pass pa Bali. Skriver inte varfor det ar dar bara for att gora min far iriterad.. Pappa jag gav det till en kille i en mork grand. Han lovade mig att komma tillbaka med det nar han hade smugglat ut 700 indonsier till Australien med hjalp av det.

Okej da.. Jag lamnade in det pa en turistbura for visaforlangning. Lugn.

Kommentarer
Postat av: Anonym

görskoj

2009-04-03 @ 17:08:48
Postat av: Berndt

fotona är fortfarande på +++++ nivå bra bra

men du

älska varaner på avstånd det är förståndigast

de springer fort när de känner för det

har en saliv med massor av små bacillusker som gör att den som blir biten får blodförgiftning med icke så kul biverkan

2009-04-04 @ 03:55:56
Postat av: Nils

Hahaha Görskoj bara måste vara pappa..=) Tack för att du gillar bilderna Berndt. Jag funderar faktiskt på att inhandla en bättre kamera i Kuala Lumpus på vägen hem bara för att det är så kul att fota.



Lovar att ta det försiktigt med giftsalivreptilerna också, om jag nu lyckas ta mig dit.

2009-04-04 @ 04:55:40
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

köp med ett par nunchucks hem till mig:) Jag träffade görskoj på friskis&svettis igår faktiskt, apropå ingenting. Ha det gött och njut av den sista månaden nu.

PUSH IT TO THE LIMIT.

2009-04-04 @ 12:51:15
Postat av: Den Vackra morbroden

Akta dig bara Nils för varanerna..

Det stod senast för en vecka sedan här i tidningarna om någon som blivit dödad!

Respekt =)

2009-04-06 @ 11:46:42
Postat av: Fia

Åh, Trawangan! Jag har en bekant som äger en bit mark på Gilli Meno. Var ni där?

2011-03-25 @ 17:48:56
URL: http://dimmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0