En skylt..

På vägen in på Ica Maxi ser man alltid skyltarna; Förbjudet att åka inlines i affären, visa väskan för kassörskan, förbjudet att röka.



Den här skylten, som sitter i glasdörren till motsvarigheten i Kambodja, har jag dock aldrig sett. Är pistoler okej i Sverige då eller?

Min andra tanke var.. Shit, vilka har pistoler på sig utanför affären.. Kollade mig snabbt omkring och bestämde mig för att det nog var säkrast att stanna inne i affären för alltid. Bor här nu, vid leksakavdelningen.

Kommentarer
Postat av: Angelica

hahaa Självfallet har jag mina I-landsproblem då en tjej som jag inte har varit i några U-land.

Men jag läser på om Martins problem när ni är ute och åker buss i flera timmar ;)



2009-01-10 @ 15:42:08
URL: http://angelicablohm.blogg.se/
Postat av: Helena

That's the place to be my friend! Mer leksaker åt folket. Det bästa med att jobba i en leksaksaffär är kvällarna när det är lugnt, och man kan cruisa omkring på waveboarden inne i butiken utan att tackla omkull en barnvagn. Förhoppningsvis. Många gånger har jag funderat på att gömma mig kvar under natten och go berserk och leka med allt. Bygga upp alla bilbanor efter varann, flyga tre radiostyrda flygplan samtidigt och bygga Taj Mahal i lego. Så där är ju lite tips på vad du kan sysselsätta dig med i ditt framtida hem.

2009-01-10 @ 18:11:50
URL: http://napok.blogg.se/
Postat av: soffie

guu vilken härlig resa ni gör,

vad länge ska ni va på resande fot,

ha det underbart

2009-01-10 @ 20:31:03
URL: http://soffie69.blogg.se/
Postat av: Nils

Jag vet jag stormtrivs här inne på leksaksavdelningen! Har alltid vart tvungen att waveboarda bland allt folk men nu bygger jag banor hela nätterna som jag kan surfa omkring ibland =) hehe. Vet inte riktigt hur länge vi ska vara borta men minst 6 månader iaf.. ha de!

2009-01-11 @ 03:25:40
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0