Diskussion på backpacking.se!

Här kommer man hem från jobbet för att i godan ro kolla facebook, mailen, bloggkommentarer och möjligtvis skriva lite om att jag för första gången sen operationen för sex månader sedan fick på mig klätterselen idag. Men!

Allt detta blev på ett ögonblick helt ointressant efter att jag tack vare att Martina i en kommentar gjorde mig uppmärksam på att det diskuterades om mig och Martin och våra filmer på Backpacking.se. Det är en kille som har postat vårat Laos-klipp, Nils och Martin i Asien del 6 och rekommenderat folk att se det för att han tycker att det är bra. Skitkul! Tackar och bockar!

Men sen är det  hel massa människor som inte gillar oss och det vi gör. Jag måste erkänna att även om det givetvis är jättekuk (Jättekul, skrev fel, men lämnar det ändå, så roligt!) att folk gillar det man gör och tycker vi är roliga eller i alla fall värda att se eller läsa, så är det faktiskt nästan ännu roligare med folk som INTE gillar oss och ändå har en åsikt.

Missuppfatta mig inte nu! Jag älskar alla er som läser denna bloggen och tycker om det jag skriver och varenda, VARENDA!, liten positiv kommentar värmer i hjärtat och gör hela min dag. Men att läsa kommentarer från folk som klankar ner på det man gör är bara så sjukt kul. 1. För att dom för det mesta inte har en aning om vad dom skriver. 2. För att bara genom att citera oss bevisar att dom sett filmen/läst inlägget och därför helt knäcker sina egna argument om att det inte var läsvärt. 3. För att om dom någon gång har rätt kan jag fixa till det.

Kolla in diskussionen här! Tre sidor! Bara om oss.. Det måste.. måste.. måååste bara.. vara.. WIN! Jo.. det känns rätt! WIIIN!

 
Och bara för det; klippet som rör upp starka känslor..


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag diggar hårt detta klipp alltså. Van vien. Har det sparat sen den dagen det lades ut.. ngn gång måste man bara dit!

2009-10-28 @ 21:40:36
Postat av: Martin

Fan va klockrent roligt Nils!!



Låt videosarna växa bara!!

2009-10-28 @ 22:40:26
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Jocke

Sjukt bra klipp! Speciellt bergsbestigningen! Men varför icke jobba med något inom sjöfarten när du gått en sådan linje? MVH

2009-10-28 @ 23:35:04
Postat av: Martina

Detta är ett stort WIN för er såklart, all publicitet är bra publicitet =) Tur att du inte blev arg, jag var rädd att jag kanske hade förstört din dag! Såg ditt svar på diskussionen och det var klockrent såklart! Fortsätt med videorna, jag kommer garanterat att se dom :)

2009-10-29 @ 00:43:01
URL: http://martinapalmqvist.blogg.se/
Postat av: Alexander Dahl

Jag har läst igenom allting på din blogg om er resa till Asien samt sett alla era filmer. Det var den bästa läsningen på väldigt, väldigt länge! Och humorn! rådiggar =) När jag sitter här uppe i nordnorge och jobbar ihjäl mig så är det era filmer som piggar upp en inför kommande resa! Kan se dem om och om igen! Och jag förväntar mig fler filmer! :D En stor eloge till er från trådskaparen på BP :)

2009-10-29 @ 01:00:25
Postat av: Helena

Det är ju så mycket svensk bitterhet och avundsjuka i kommentarerna på forumet att man inte kan annat än le.. Haha, resten av oss inser ju storheten i det här i alla fall.

2009-10-29 @ 05:27:18
URL: http://napok.blogg.se/
Postat av: jennie

Blir bara så himla glad av att läsa din blogg och se era sjuka videos! Keep it up! =)

2009-10-29 @ 06:51:03
URL: http://jennieforssten.blogg.se/
Postat av: anna

haha de där FYRA sidorna var lätt det roligaste jag läst på hela dan. det bästa är när diskussionen håller på att ebba ut, då kommer det in en ny kille med och vill veta vad du tycker om upphovsrättslagen för låtarna hahahah!!

2009-10-29 @ 10:52:46
URL: http://hemligaanna.blogg.se/
Postat av: Petri

Skitkul att se att folk reagerar :)

Var halvvägs på att bli medlem på sidan där för att munhugga tills jag såg att Johanna höll ställningarna mot herraväldet som inte tål glada människor som har kul på sin resa.



Fortsätt med bloggen...



och.... Tack!

2009-10-30 @ 03:29:20
Postat av: Sara

Gisses! Förstår inte att så många anser sig ha patent på begreppet backpacking! Så himla kul i alla fall!

2009-10-30 @ 11:06:56
Postat av: Tobias R

jag säger så här: Din och Martins blogg/ era filmer fick mig att boka om från jorden-runt till asien-runt. Njuter något enormt av er båda! btw utan er hade jag missat vangvieng, bland de bästa veckorna i mitt liv när jag var där ;)



tackar tackar

2009-10-31 @ 05:04:42
Postat av: Martin

Shit Nils... Ser du alla kommentarer eller!? En blir ju rörd...



Stora kramar på er alla!!!!

2009-11-01 @ 10:46:20
URL: http://cmj.blogg.se/
Postat av: Nils

Jag veeet! Underbart! WIN! Tack för alla komplimanger, jag är rosenröd om kinderna..

2009-11-01 @ 20:54:37
URL: http://nilsjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0